sobota, 16 maja 2015

Nie taka Diablica straszna jak ją malują

źródło: www.tapeciarnia.pl


Jako dziecko zawsze marzyłam o pięknej krainie, w której żyją istoty nie z tej ziemi. Elfy, skrzaty, nawet małe, pokraczne gnomy (Entami też nie pogardzę :P ). Uciekałam w świat książek i gier by chociaż przez chwilę pobyć w tamtym magicznym świecie. Myślałam, że nigdy nie spotka mnie nic tak pięknego jak owe magiczne światy....Myliłam się. 

źródło: www.gry-online.pl

Poznajcie Knieje. Świat iście baśniowy, chociaż pokazany w iście Hollywoodzkim rozmachem. A wszystko zaczyna się niczym Opowieści z Narnii. Poznajemy Diaboline- dziewczynkę radosną, uśmiechniętą i miłą. Kochającą cały otaczający świat. Muszę przyznać, że jak na tak pozytywną postać imię jest po prostu.....epickie, nie potrafię tego inaczej nazwać.  Śledzimy jej piękny okres przeistaczania się z dziecka w kobietę i to nie byle jaką! Każdy z nas chciałby dorosnąć na Angeline Jolie! 
źródło:film.interia.pl
Początkowo sceptycznie podchodziłam do tej roli Angeliny. Jakoś jej aparycja nie pasowała mi do bohaterki, po kilku minutach zmieniłam zdanie w stu procentach - z czego bardzo się ciesze, bo mogę zapisać film "Czarownica" na kolejny sukces aktorski, mojej idolki. 

źródło: modaija.pl

Film ogląda się szybko, nie nuży za to bardzo wciąga i wyzwala silne emocje. Opowiada o tym co spotyka chyba każdego z nas - zawiedzionych i zdradzonych uczuciach. O zaufaniu, które bywa zgubne, a także o sile własnych emocji i chęci zemsty na każdym, kto nas skrzywdził. 
Prócz znakomitej, genialnej - wstaw tu jakieś słówko które opiewa kunszt aktorski- roli Angeliny, moją uwagę przyciągnęły postacie poboczne. Jak na przykład młoda Diabolina czy młody Stefan. Bardzo dobrze zagrane, oddające to co powinno być w tym świecie. 


Co do kreacji świata...Nie mam nic do dodania. W końcu moja baśniowa kraina została przedstawiona, tak jak zawsze tego pragnęłam. 
Film oceniam niezwykle wysoko. 11 w skali od 0-10. Mam nadzieję, że będzie więcej takich filmów.

źródło: blogtvfun.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz